A Titok!

What Is The Secret

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Pozitív Lelki Beállítottság

Kedves Látogató!

Ez az oldal azoknak készül, akik nyitottak valami új befogadására.

Jó olvasást!



Lazításképp..

2010.04.10. 09:58 mm11

Mitől ideális partner egy nő?

 .. avagy milyen egy ideális nő a párkapcsolatban?

Kutatási anyagot gyűjtök. Hálás lennék, ha segítenél!

(Ha nem szeretnéd publikusan, írj a plb.kontakt@gmail.com címre!)

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://polebe.blog.hu/api/trackback/id/tr501909169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ezzel a kérdéssel kapcsolatban annyit tudnék mondani, hogy épp a napokban beszélgettem a párommal, aki már többször mondta nekem, hogy nagyon jó ember vagyok. Először nem igazán értettem mit is akar ezzel mondani, így megkértem, hogy fejtse ki bővebben. Azt mondta, hogy azt szereti bennem, hogy hagyok neki elég teret, szabadságot.
Például egyik hétvégén elutazott meglátogatni az unokatestvéreit illetve, hogy egy kicsit kikapcsolodjon, pihenjen. Szívesen elmentem volna vele, de úgy voltam vele, hogy ha egyedül szeretne menni, akkor csak menjen. Mikor visszajött azt mondta, hogy olyan jó, hogy nem kezdtem el problémázni azon, hogy ő egyedül akart menni és, alig várta, hogy újra együtt legyünk, mert nagyon hiányoztam neki.
Úgy gondolom, hogy nagyon fontos egy párkapcsolatban, hogy legyen a feleknek elég tere és ne akarják magukhoz láncolni a másikat. Például, hogy elengedjük a párunkat szórakozni, akkor is ha mi nem tudunk vagy nem akarunk elmenni. Sok párnál ilyenkor kerül terítékre a féltékenység vagy a bizalmatlanság, hogy "mit fog csinálni, ha én nem vagyok ott". Miért kéne neki bármit másképp csinálni, mint akkor ha én is ott lenneék? Bízzunk saját magunkban, hogy elég jók vagyunk a párunknak ahhoz, hogy őt ne érdekeljék mások. Ha pedig mégis másfelé kacsingat az illető akkor, úgyis csak áltatjuk magunkat, hogy "mi milyen jól megvagyunk".
Minedezkből azt a következtetést tudnám levonni, hogy ha egy nőnek van elég önbizalma, elhiszi, hogy ő márpedig a elég jó a párjának és hagy neki elég teret, akkor ezt a férfi nagyon fogja értékelni és az a tér amit hagyunk neki, egyre kevésbé lesz kihasználva. Vagyis ezzel a hozzáállással szerintem közelebb keülhetünk az "ideális partner"-séghez.

joseph38 (törölt) 2010.04.13. 20:03:14

Nincs ideális partner nő,mert minden férfinek mást jelenthet ez.
Az erkölcsi normák és emberi szempontok szerint viszont van.Sok ilyen nő van.
De akkor lehet egy másik kérdésed is:
Milyen az ideális férfi a partner kapcsolatban?
Hát a válasz ugyanaz,ha engem kérdezel.
Az ideális nő legyen egyenrangú tehát ember, ha engedi a párja.
az ideális nő demokratikus fél.
röviden ennyi.Hosszan igen hosszú lenne.
@fourteen02: Nekem nagyon tetszik, amit írsz és gratulálok Nektek - pláne, h mindez fourteen! :-)
@joseph38: .. pedig pont erre (a hosszabb kifejtésre) vagyok kíváncsi!
süti beállítások módosítása